script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

sorry.. men asså.


Hejsan svejsan!

Länge sedan nu då men jag ska bättra mig jag lovar !
Jag var ju hos mamma senast jag bloggade, men under veckan jag varit hos mamma har jag inte en tänkt tanken på att starta datorn. Jag har varit så grymt trött, hehe. Men jag trivdes super bra hos mamma :) Men senast jag bloggade så fyllde min älskling 18 år, och då menar jag ju självklart Justin Bieber.



- Grattis i efterskott älskling!

Jag har inte gjort så mycket, under veckan, mycket i skolan, men jag överlever, går superbra för mig i kursen nu hehe, tack Moa, Fanny och Carl :D
Igår så ringde mamma mig när jag satt på bussen och frågade när jag skulle komma till skolan, då var jag precis vid skolan så hon bad mig komma till pakeringen. Så jag gick dit med sällskap med Ilze, Malin och Emmy. Då ser jag mamma sitta i bilen med en kartong, vet ni vad som fanns i kartonengen ? Someday by Justin Bieber. Vet ni hur glad jag blev eller ? Tack mamma jag älskar dig !
Den luktar himmelskt, hehe (a)



- Den luktar himelskt !


Imorgon taggar jag Romma med Bästa dsv. hela skolan, fast jag tror att jag skulle åka med Ilze, Tove, Sofia och Maja :)
taggar det till 100 iaf :) det jag taggar minder är att jag måste gå upp 05.00 :)

men jag ska bli bättre på att blogga, så vi hörs senare :)
ha det bra !
/Emilija med J.

Kommentarer
Postat av: Anonym

HEEEEEEEEEEEJ SÖÖTIS! =D

Jag har Dagens blogg tävling i min blogg, SJUKT SKOJ! & ännu roligare blir det om du är med, då hade jag blivit jätte glad :D

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-2.html#comment

KRAM!

2012-03-08 @ 20:20:52
Postat av: Fanny <3

Den luktar otroligt! :D <3

2012-03-08 @ 20:23:01
URL: http://fanullu.blogg.se/
Postat av: Annelie

åh, vart köpte du den ? och vad kostade den ? :D <3

Måste ha, men hittar den ingenstans :(

2012-03-08 @ 20:53:32



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0