script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

bås o pluggar.

Tjenare snyggingar ! Sitter i ett bås utan dörr :s någon åska de :( men iaf var inne på pbokbussen förut med tilda o fanny, den kommer en gång i månaden så jag lånade två böcker :) en bok heter "syskon utan sin vilja" den ändra vet jag inte hehe, har inte börjat läsa den än men ah :) Jag ska stanna o plugga no med Carl efter skolan o kanske fanny, men inte så länge, men så att jag blir klar med det, men jag ska plugga matteockså, men jag gör det nog hemma. Klockan 13.00 har jag musik :), men nu kom tilda o fanny, så ska vara lite social mot dom + Matilda. Hare bra . /Emilija med j.

Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0