script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Sovaaaa..

Hejsan!
Sitter på ett vandrarhem i Trosa.. Nej men dom hade bokat detta vandrarhem till festen så att alla skulle kunna stanna i sleepa over ;)
Lite tråkigt att som som var i min ålder åkte tidigt men jag var barnvakt åt en liten tjej som oxå heter Emilija, hon är ca ett år, så det var lite småroligt, så hennes föräldrar kunde umgås med alla andra.
Men klockan är halv ett o jag är typ död eftersom att jag vaknade åtta idag, men vi hörs väl imorgon !
/Emilija med J.

Kommentarer
Postat av: Hanna hellbom

OMGOMGOMGOMGOMG!! :OO

Hittade de två sidor som man bara kan tjäna pengar på via bloggen jätte snabbt varje månad och gratis och verkligen menar gratis!! :o

och ingen skatt dras av är ju det bästa av allt

jag har tjänat 4075 på 11 dagar, inte illa va?? åååh längtar tills jag får min nästa lön! Läs mer här nere, fick hjälp där jag å :D



http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/january/earn-money-really-fast.html#comment

2012-02-05 @ 11:25:53
URL: http://hannahellboom.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0