script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

BASKET ♥


Hejsan !

Precis kommit hem från basket-träningen, mår så jäkla bra, ifall någon ville veta det. Hehe, men det gick super på träningen o på Fredag blir det igen, kul att Tove, Sofia o Nathalie också tyckte att det var kul :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen så ska jag skriva klart so;n som ska vara inne på fredag 13.00 inte en minut förtidiget eller försent..
Gjorde klart matte-provet som jag börjae med idag, men när vi gjort klart det, kom vi fram till att vi gjort det gamla provvet så nu kanske jag måste göra ett nytt prov, men aja. Gör om gör rätt !

Nej nu ska jag duscha se yaa ! :*

/Emilija med J.



- Jag saknar dig bruden, din syrra med :*

Kommentarer
Postat av: Ewe

Jag saknar dig så jävla mycket :(

2012-02-09 @ 17:06:40
URL: http://kkungarnaa.devote.se



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0