script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

svar på tal..:




sv; hm.. ja hur ? nej, men jag pratar flyttande Litauiska, för mina föräldrar kommer från Litauen, som jag tror att jag har nämnt någon gång :D



sv; Jag läste somsagt på Keelas blogg, och sen tänkte jag varför inte testa, då skrev jag in; Hur många dagar har jag levt ? i google sökar saken ;) sen kom det upp och jag började klicka mig fram ! :)



sv; Jag har aldrig hört denna låt förut, men jag och en kompis - mooa för er som vet vem det är- satt i ett bås i skolan idag och lyssnade på den, och självklart att jag tänker lära mig den :D Och ja, jag älskar Justin och är med och tävlar. Sen hade du skrivit att din URL var : http://?vadärurl? det är din blogg/Hemsida :)

a, det va alla anonyma kommentarer !
godnatt !
/Emilija med J.



Kommentarer
Postat av: Madeliene

jag har bytt tillbaka till min gamla blogg nu! & skulle gärna se att du börjar följa den ist, eftersom jag följer din, för annars tar jag bort dig från min bloglovin! ha det fint! :) kram

2011-12-06 @ 08:31:19
URL: http://engalenbrunett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej hej!! Jätte fin blogg! Jag har just nu en dagensblogg som kommer komma upp senare idag. Man kan vinna ett inlägg med text och bilder som vinnaren väljer själv. Inlägget blir publicerat framför mina 400 unika besökare varje dag, de växer i sekunden;) För att vara med kommentera då det här inlägget: http://talktoyoulater.blogg.se/2011/december/dagensblogg-1.html

2011-12-06 @ 14:52:16



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0