script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

" Mitt hår torkar .. Naturlligt " - haha.


Hejsan !

helt awsome dag, även fast det är Måndag, haha
. Började med att jag fick sova ut då vi hade sovmorgon till 9.15, så jag och Tove cyklade runt halv 9 :) super väder idag oxå 15-18 grader och solen lysser. Samlingen fortsatte, sen så satt jag i matten med Michelle och Johanna, blev klar med matten och blev godkännd :D

Satt sista kvarten innan lunch med Benjamin och Måns, sen åt jag snabbt lunch, kycklings grateng :) då satt jag med Mooa, Jacob och Wilma. Sen gick jag och satte mig med Benjamin och Gustaf. Jag, Gustaf och Tove cyklade till badhuset då vi skulle ha idrott där. Gustaf sa att han inte kunnde, men tydlingen kunnde han den och skulle kunnat ha cyklat utan att titta -.-' han tog värsta omvägen haha.

Sen så var vi en och en halvtimma tidiga. Då ville gustaf till Coop för att köpa glass, haha. Så vi drog till Coop och gjorde det, och fastnade där för att han inte kunnde välja glass :p vi hade bad på idrotten som jag redan skrivit, det va livräddning, jag och tillda jobbade tillsammans, det gick bra. Sen så hade vi "fri-tid" då pratade jag,Emilia, Tilda och Tove om allt bråk i 6:an men också allt superroliga, saknar faktist 6:an :)

men vi har senare !
ha det bra !
/Emilija med J.



- gammal bild.

Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0