script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

storm ? :o


Hejsan !

Har spelat lite gitarr o kollat lite bloggar.
Ientligen inte gjort så mycket, men i helgen måste jag skriva en text på engelska som jag lämnar in på måndag och sen så ska jag gå ut i skogen både Lördag o Söndag, 10 kilomerter på 2 dagar bilr bra. Sen så ska jag nog packa det mesta, plockade föresten precis fram alla resväskor vi kommer använda.

Sitter och tittar på 3:an men vet inta vad som vissas, taket känns som om de ska blåsa av.. :D haha nej, men jag har snetak och vinden precis vid mitt rum, så det låter jättemycket utanför av att det blåser mycket.. :F

men nu ska jag starta helgens blogg.
ha det bra !
/Emilija med J.


Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0