script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

oh vad glad jag blir :D


Hejsan !

först vill jag bara säga att det är jättekul, statistiken har höjt sig jätte mycket :D samt kommentarerna :) super kul verkligen.
Jag sitter i våran stora soffa med min älskade mamma och tittar på "MTV DEGRASSI WEEK CATCH UP" älskar det, jag sitter i mjukisbyxor och en gammal skoltröja, jag fick när jag gick på herrhagen, smsar med några också ;)
Vad gör ni då snyggingar ? :)

Hehe, har inte börjat med engelskan än, men jag o mamma var ute med orlando förut på långpromenad, saknar att gå ut med en hund eftersom att vi inte har kvar Miller :/

ha det bra !
/Emilija med J.



- Saknar dig sötnos ;*

Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Kul :D jodå ibland hehe :P

Vad gör du? :)

2012-01-14 @ 17:44:55
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Malin- fick en blodpropp

Hey! Hoppas du har en suuperbra lördag!

Kram!

2012-01-14 @ 19:17:48
URL: http://mavalina.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0