script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Lite sådär tråkigt ..


Hejsan svejsan !

Är på så sjukt bra humör, har ingen aning om varför. Vaknade halv 7 :o av samma anledning som igår, som jag inte ville prata om hehe. Sen så satt mormor o mantas i soffan, halv 7 på en söndag morgon, jag ba what ?! amen iaf, vi hämtade ju mormor på skavsta igår för er som inte visste det.

Men då satt vi tre där o tittade på tv, vad finns det att titta på då ? iget, så jag gick upp på mitt rum startade datorn, men det va inge roligt som hänt så jag la mig ner och började läsa "Tillsammans Tredje Boken" Jag älskar den seien synd bara att det bara finns tre böcker..

Aja sen tror jag jag somnade, för mormor kom in i mitt rum o frågade om vi skulle promenera bort till affären och jag hängde med. Så jag mår typ sjukt bra. haha, men snart ska jag hoppa in i duschen och kanske plugga lite. Imorgon iaf, så tar jag 7.00 bussen hemifrån mig, nice va ? haha nej :) Men villa man ha en plats till romme så vill man, alltså det är först till kvart för det finns bara 43 platser, oh sen så skulle jag hålla en plats till Gustaf o en till Adam, få se hur et gå, hehe.

Men hoppas ni har haft det bra, vi hörs väl senare !
/Emilija med J.



- Vet att ni gillar bilden !

Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0