script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

HERO OF WAR.





Hejsan !
Sitter och lyssnar på musik samt spelar lite gitarr, eller tränar på acorden jag fick på musiken idag ;) Inläggen som skulle kommit upp söndag, måndag och tisdag.. dom kom inte upp :/ och sen så har jag inte årkat blogga, har faktist knappt suttit vid datorn.

I Tisdags landdade vi runt 19.15 på arlanda och åkte hem till mammas kompis där vi sov innan vi åkte iväg, och sov där igen, sen upp igen halv 6 för att jag skulle hinna till skolan pga att jag hade prov, men det gick rätt så bra tror jag :s

Idag skola som vanligt, hade föreläsning första passet, sen so till lunch och sen No med Fanny, efter det musik, vi ska spela Hero of War (det här ovan) fast med omskriven text som kajsa har gjort, det blir kul :D sen hade jag spanska KP. Juste jag har börjat att spela basket också ;) riktigt kul var det :)

Det kommer att komma ett långt eller flera korta inlägg om egypten, sen så kommer det ett inlägg med massa bilder, det kommer komma lite då och då, eftersom att skolan går före.

Nej nu ska jag fortsätta spela gitarr, vad gör ni då ?

ha det bra !
/Emilija med J.


Kommentarer
Postat av: Emma Eriksson

Hej, jag har bytt blogg och vi följer ju varandra via min gamla blogg (byyemma.blogg.se) och nu undrar jag då i fall du har lust att lägga till min nya blogg via bloglovin. Om inte så kan jag ju ta bort dig eftersom vi gjorde ett bloglovin byte, right? Kram :)

2012-01-26 @ 21:45:47
URL: http://erikssonemma.blogg.se/
Postat av: Emma Eriksson

så bra att du lagt till mig :)

2012-01-27 @ 17:22:57
URL: http://erikssonemma.blogg.se/
Postat av: engell / ellen engardt

Allt bra med dig idag? :)

2012-01-27 @ 19:19:44
URL: http://engell.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0