script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Sportlov, jaow !


Hejsan !
slutade klcokan 13 idag, då gick jag o Milla in på toa, för hon skulle göra en tatuering från hubba bubba.
Men iaf, dagen har vart super :) från samling till Lunch satt jag med Clara, Milla, Wille, Gurra, Tilda, Fanny o Malin. Sen drog vi på stan o åt på donken :)
Sen så tog vi kort vid ett hjärta på stan :p

- Älskar er brudar <3

Men snart kommer mamma och skjusar mig till basketen, undra hur många som kommer?! förra fredan var vi ju tre stycken, nej nu ska jag fixa mig !
see ya !
/Emilija med J.


Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Du satt med mig med ;) <3

2012-02-17 @ 18:53:49
URL: http://fanullu.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0