script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Så jäkla trött, haha.


Hejsan svejsan !

precis kommit hem ifrån ryssbergen.
Dom öppnade den nya backen idag, jag var den första som åkte *stolt* ja, men det var ju så att det var en nybörjar backe, hehe.
Sen så efter ett tag stötte jag på Mooa & Kajsa, åkte med dom, det gick ju bra för Mooa, om man tänker på att hon inte åkt förut :)

Men resten av dagen ska jag ha ta-hand-om-mig-själv-dag :) juste pappa har hjälpt mig att ladda över bilderna ifrån egypten nu :) så dom kommer att komma upp idag :D

ha en fortsatt trevlig helg !
/Emilija med J.




- Mooa & Kajsa , klicka på deras namn för att komma till deras bloggar.


Kommentarer
Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

Jag sov jättelite inatt, då mina vänner sov över & så har jag ont i halsen idag.. Så det är sådär ;) Hoppas du mår bra iaf!

2012-02-18 @ 16:03:10
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack ::)

2012-02-18 @ 16:59:39
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0