script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Hemkunskap & Idrott och hälsa.


Hejsan !

Sitter med mitt "Case" = min uppgift som ska vara inlämnad imorgon, men jag är snart klar :) Jag var ju på den dära mässan förut, det var riktigt kul faktiskt, haha jag ringde typ Carl 20 gånger eftersom att Adam sa igår att jag skulle ringa just Carl om jag inte fattade vad jag skulle göra, hehe. Men kom in och där satt Poppi - världens snällaste kurator- och några elever, senn stog jag med Per. Kul att den första skolan som kom var min gamla skola, då jag träffade min gamla lärare.

Sen kom jag hem och satte mig och plugga, sen halv sju drog jag till rosvalla och tränade, det gick hyfsat bra, dock tror jag att jag kommer sattsa på basketen. När pappa hämtat mig och vi vart och handlat ringde Moa, när vi kommit in genom dörren och frågae om pappa kunde hjälpa henne att ställa in pjäxorna till hennes skidor, då hon lånade mina pjäxor :) så jag gick till henne, så nu har jag suttit så här ett tag och pluggat.

Imorgon blire PH och sen BASKETTRÄNING, asså ni förstår nog inte, hur jäkla kul jag tycker att det är :D
Nej nu måste jag bli klar.

/Emilija med J.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

allt bra? :)

2012-02-15 @ 12:56:29
URL: http://nathalietingvall.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0