script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Fanny ville :D


Hejsan svejsan !

Idag när Jag, Tilda o Fanny satt i i engelsskan, då säger Fanny, Emilija, Tilda nu får ni väl ta o uppdatera era bloggar, det var ett tag sen. Och jag håller helt med, men det har varit sjuk mycket plugg denna vecka. Jag o Fanny skulle göra grupparbete men oturligt nog så blev Fanny sjuk o jag fick skriva texerna, men dock så skrev hon oxå texter hemma, så det var lite små kul, att vi typ kom om varandra eller vad man ska säga.

Men under veckan har jag iaf redovisat spanska 11 - som jag blev godkännd på - sen så gjorde vi steg 12 på Kp:asset, Marcus - lärare - skrev en text på svenska o vi skulle översätta det till spanska, och om vi klarade det så blev vi godkännda på 12, men dock så han inte Marcus rätta min :( Sen idag hade jag No-Seminarium, det gick sjukt bra.. hoppas jag :p och imorgon då jeklar :D då ska jag redovisa svenskan med Wilhelm klockan 9.02, hehe och sen så ska jag redovisa engelskan tillsammans med Benjamin klockan 12, så man haoppas på att bli godkännd :)

Sitter nu vid matbordet precis ätit middag, lax med ris o sallad, mums ! och nu sitter jag med mamma som pratar i telefon, vi äter vindruvor o några kex som hon åt när hon jobbade i tyskland när hon var yngre, det är grymtgoda !
Sen så har mamma hyrt en film också så en ska vi väl ta och se på, men jag ska också hinna se "dubbelliv" hihi älskar det !

Nej nu ska vi fortsätta att mumsa i oss vindruvor o titta på film, eftersoma att Silvija kom precis hem från sin träning !

ha det superbra !
/Emilija med J.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Gilla ;) <3

2012-02-02 @ 19:04:04
URL: http://fanullu.blogg.se/
Postat av: tara

tävla om att vinna en beat by dre hörlurar :O

http://touchedbybieber.blogg.se/2012/february/tavling-vinn-beats-by-dre.html#comment

2012-02-02 @ 19:36:50
Postat av: Vem?

Följa varandra via bloglovin? Följ mig http://www.bloglovin.com/sv/search/tinanj.se där isåfall så lovar jag att börja följa DIREKT! :)

2012-02-03 @ 14:53:30
URL: http://tinanj.se



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0