script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Whatever, lev livet ! ;)


Hejsan !

Sitter här och försöker lära mig sista versen i låten vi ska ha i musiken "So what?" - P!nk, yea, det går ju när rösten inte räcker till, jevla förkylning :( Hatar det, men iaf. Idag gjorde jag nästan klart matten, ska göra det, snart !

Sen så hade jag.. eh, juste bild, i gruppen efter det lunch ;)  spagetti och köttfärsås, mums ! :D När vi hade ätit klart så satt jag med Mooa, Moa, Nathalie, Hedda och några till, jag och Moax2 satt och sjöng julsånger, alla som satt med

oss tyckte vi va pinsama för det typ ekade i matsalen, men whatever, lev livet ! ;) Sen så hade vi so-föreläsning, måste börja svara på veckans frågor :o Efter föreläsningen så hade vi bild med gruppen i

verkstan, började med våran stad :D hoppas vi hinner klart :) Snart skulle mamma komma hem, då ska vi "prov"-åka en bild, jag venne

om man säger så, men typ testa den, för vi har sålt vårna andra och ska skaffa en ny, det är den vi ska testa om cirka 20 minuter :D

Efter bildturen blir det alltså Plugga,plugga,plugga för mig :/ Men det lönar sig tillslut :)
men vi hörs nog senare, ska börja röstningen till foto-tävlingen efter detta inlägg så kika in om 20-30 minuter och rösta :D

ha det bra !
/Emilija med J.


Kommentarer
Postat av: moOa med två O.

pppuuuuuuuuuuuuuunngrååååååtttttaaan ! :D

Xd<3

2011-11-23 @ 18:54:35
URL: http://mmooae.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0