script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

So = YEAH !


Hejsan ! :D

Lånade syrrans dator ett litet tag, pappa sover här inatt :D så han kanske kan fixa min dator :D Men jag har iaf suttit och pluggat massa so nu efter skolan, har ju prov imorgon, yeah älskar.. eller inte.
Men känslan man får när man har suttit och jobbat so i flera timma och pappa kommer hem med massa fika och säger att vi ska ha gäster, det är en härlig känsla ! ;)

Så nu har jag precis käkat godsaker :D
Hoppas på att pappa kan fixa datorn, eller det tror jag, men jag behöver internet, för att skicka ett mail till min skoladress, för jag har antekningar på datorn som jag inte kan överföra, asså åh :(
Men nu ska jag lira lite gitarr, sen när pappas kompis har åkt så skulle pappa hjälpa mig och sen: TV :D

Men nu ska jag checka lite olika bloggar, och en en gång förlåt för den kassa uppdaterninge :( ska försöka blogga mycket från mobilen imorgon och sen lite ikväll eller ah, senare  ! :s

ha det bra "!
/Emilija med J.


Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0