script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Ja.. ni..


Hejsan !

har faktist inget gjort så mycket idag.. jag har städat nästan hela dan, sen så har jag, Silvija och Mantas haft rätt så tråkigt och spelat in en cover av Justin Bieber - Misteloe, fast på skoj, typ :)

nu har jag precis ätit Lax med Potatis :D mums ! sen så tänkte jag titta på beck, men insåg att jag redan sett denna som visas idag.. så det är inge kul, så jag ska hoppa in i duschen och sen sova för att tagga sista riktiga skolveckan

innan jullovet, yeah ! och nästa helg kommer Ewe-Lina och Linn-Sofie ner :D älskar er ! nej nu ska jag hoppa in i duschen, vi ses :D <3

/Emilija med J.


Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0