script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

skolan snart :o


Hejsan svejsan !

hade satt klockan på 20 i 8, men vaknade tidigare än så, varför behöver vi inte prata om.. Tänkte att jag skulle hinna slänga in ett inlägg innan jag ska fixa mig, ska ta bussen kvart över 9 med MalinPalin ;)

Igår kväll va jag och mamma hos mammas kompis som fyllde år i veckan då vi var i Egypten  så vi firade henne, det va kul och sjukt god mat gör hon :)

Ikväll kommer mormor ifrån Litauen så kerstin - mammas kompis - ska hämta henne på sakvasta men problemet är att hon innte kan Litauiska så jag får följa med, måste bara städa mitt rum innan, hehe ;)

glömmde skriva varför jag ska till skolan, jo för att vi har öppethus för alla men framförallt dom nya 6:orna, vi har så vare år eller varje termin, kommer inte ihåg, hehe.

Men nu måste jag börja fixa mig, vad ska ni göra idag då sötnosar ? :D

hare bra !
/Emilija med J.



- Hehe en bild från egypten från mammas mobil :))

Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0