script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Nästan klar :D


Hejsan !

Vet ni hur sjukt glad jag är ? statistiken är på samma nivå som igår = besöksrekord :D
men sitter fortfarande med engelskan, men är snart klar, å kan jag fokusera på svenskan och spanskan imorgon i skolan, sen bäs det av till stockholm där vi ska sova över hos några för att gå upp klockan 4.00 på mogonen på tisdag, riktigt nice eller va säger ni ? :)

Sen sen så blir det en vecka i Egypten :D sola och bada,yeah ! :D sen kommer vi hem igen sent på kvällen deen 24 Januari ;) sen skola dagen efter och jag ska börja på basket :) Jag har gjort tidsinställda inlägg, men inte om mina dagar, utan ni kommer att får reda på massa saker om mig, så det är bästa att ni kikar in flera gånger varje dag :D

Nej nu ska jag avsluta engelskan och gå och lägga mig !
godnatt !
/Emilija med J.



- Kul humor vi har !



- Vi hade lite flumm, malin trilla ur sängen och.. jag behöver än större säng, hehe :)

Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0