script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Engelska !


Hejsan !

Sitter och skriver på engelskan nu, men behöver hjälp, vad heter NATTYGSBORD , snälla hjälp !
annars har kvällen spenderats med Malin och Matilda, sjukt kul hade vi, det va länge sen jag träffade dom tjejerna :D
Har spelat kort med Silla, Mantas och pappa också eftersom att vi åker med mamma till Egypten i en vecka och kommer inte träffa pappa på en hel vecka, så det var kul att spela alla tillsammans, samtidigt som jag och silla åt glass o pappa och Mantas morötter :D

haha kanske uppdaterar sen, beror på hur det går med engelskan, vill ju helst ha klar den imorgon :) så vi hörs väl !

Ha det bra !
Juste till er som kommenterat "hoppas du haft en bra helg" tack ddetsamma !
hinner tyvärr inte svara på kommentarer ikväll eller ni iaf :)
Kul att statistiken är nästan lika hög som igår :D

/Emilija med J.



- Bild sen i somras, när vi va hos Lukas ! :D <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nattygsbord heter nightstand tror jag :)

2012-01-15 @ 21:27:56
URL: http://leeaz.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0