script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Matte :)


Hellu !
Ska snart äta.
Skolan har rullat på grymt bra !
Satt i svenskan fram till lunch, för att bli klar med den och sedan lämna in den, vad händer då ? det går inte att skriva ut skiten, så jag mailade den till Matilda - läraren - .
Sen så har jag redovisat eller ah blivit godkännd på spanska 12 :D
Så efter maten ska jag och pappa jobba lite matte, sen har ja gjort allt inför lovet :D

sen typ halvtimman innan samling satte jag mig vid Kajsa, John o Emelie ;)
stannade i skolan och spelade inne i musik rummet med Milla, Desse o Fanny <3

men nu ska jag äta, see ya !

/Emilija med J.


Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0