script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Hem till mamma.


Hejsan.

Asså jag har seriöst inte haft ork till att änns starta datorn :o
Men i fredags gjorde jag typ inget fram till klockan 14.00 typ ? då jag drog in till stan för att träffa Ilze och Ewe-Lina en snabbis :) skulle träffat Linn-Sofie oxå men hon hann inte komma innan jag drog på basket träning. Super kul att träffa dom igen :D
Baket träningen gick oxå riktigt bra :) På kvällen sov Silvijas kompisar hon oss oxå så vi drog till film kedjan o hyrde fim, superkul att två av tre filmer laggade oxå -.-'

Vaknade igår halv åtta av att pappa kommer in i mitt rum, "jo du Emilija, jag trode fel vi skulle vara i ryssbergen halv NIO inte halv TIO, vi måste göra säkerhetskontrollerna vid liftarna" så vi åket klockan åtta. Jag hjälpte pappa lite med liften, sen så åkte jag skidor till typ klockan ett. Under den tiden han jag hjälpa en kille på kanske 10 år ? att åka oxå, det gick riktigt bra för honom för att vara första gången att åka :) sen klockan två drog jag på basketträning igen :D änu en gång gick det bra, dock så failade jag när vi spelade "tränings-match" .

Imorse vaknade jag med träningsvärk i magen, ryggen och bennen :o haha, sen vid elva kom mamma och hämtade oss, hemma. Då hade, jag Silla o Mantas packat, asså seriöst
det såg ut som att vi skulle flytta.. men vi skulle hem till mamma.

Så ny sitter vi här, hemma hos, mamma men mamma är med en kompis på spa o pappa hjälper oss att bygga upp våningssängen som jag o någon av mina syskon ska sova i :)

men ni får ha det bra, juste jag är förkyld oxå , ont i halsen och hostar o skit :p

/Emilija med J.




Kommentarer
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Åh vilken söt bild

2012-03-01 @ 17:34:01
URL: http://familyportrait.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0