script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Romme var Nice :D


Hejsan !

Dom tidsinställda inläggen verkar ha kommit upp som dom skulle, har ni sett dom ? :)
Men iaf, jag gick up 4.00 för att packa allt, och det gick bra, sen från 5.00 till 5.20 låg jag i soffan och halvsov medans jag väntade på Tove och henes pappa.
Han skjusade oss till skolan där alla andra stod. I bussen satt jag med Tove.

Att åka i backarna gick super och det va grypt kul, speciellt när jag och Mooa failade i svarta och sittliftarna var över oss och dom skrek till oss ;)
skulle varit kul om vi varit kvar länge.
Nu är jag sjukt trött och hela huvudet snurrar :s men måste planera klart med Fanny, kommer ett inlägg om det senare :)

men vi hörs !
/Emilija med J.



- Mooa och Kajsa, ifrån ryssbergen, dvs inte idag.

Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0