script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Visste du detta om mig?


Detta är tidsinställt inlägg, här är tio saker nog troligtviss inte visste om mig.

  1. Jag gillar inte att gå i skogen själv.
  2. Jag brukar sitta och titta när jag har satt på tvättmaskinen, det är lungnande.
  3. Ibland är jag nöja med mitt utseénde, ibland inte.
  4. Jag hatar att gå i mörker själv.
  5. Jag är 'Rädd' för pappar.
  6. 2011 var ett jobbiggt år.
  7. Jag älskar att laga mat.
  8. Jag älskar Mjölk.
  9. Jag tycker att Jessie J har en otroligt fin röst.
  10. Jag har bott i Stockholm.

hare bra !

/Emilija med J.¨¨

 

- Barcelona.

 


Kommentarer
Postat av: Wilma

Guud va den där glassen ser god ut!! :P

2012-01-23 @ 16:57:03
URL: http://wilmafannylinnea.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0