script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Utv.samtal.. ♥


Hejsan svensan !

Sitter i min lilla säng och har precis ätit billys, mums :p fuksae lite, hehe orkade inte göra iordning något. Skullan gick grymt bra idag, till den viss del.
Började med att jag hade satt klockan på 6.30, för att mamma sa att jag skulle göra det igårkväll. Men vaknade inte fören 7, hehe :D
Då fixade jag mig, åt frukost osv. kvart över 8 satt mamma med morgonrock och vi skulle vara hon läkaren halv 9 :D men det gick bra ändå, mamma han duscha, fixa sig, äta frukost osv, men vi hann.

Vi satt och pratade ett tag och jag fick ett recept till det jag behövde, sen så skjusade mamma mig till skolan, då planerade jag lite snabbt och gick och satte mig i svenskan där jag spenderade nästan hela min skoldag. klockan 11, hade vi samling i basgruppsrummet och jobbade där inne i 45 minuter eftersom att 8:orna och 9:orna äter klockan 11 och vi äter kvart i 12, så att det inte ska bli så mycket folk i matsalen.. :)

På lunchen satt jag med Wille, Gurra, Milla och Desse, coola kompisar må jag säga ;) Men sen skulle dom ner på stan då satte jag mig med Linn, Moa, Moa, Kajsa och Nathalie, sen kom Carl och Adam när Kajsa, Moa och Nathalie hade gått.
Vi va riktigt sociala = vi tog varandras telefoner och spelade spel :p + år päron eftersom att vi fick det igår till soppan men typ ingen åt eller så var det för mycket päron så tryckte jag, Moa, Linn, Carl och Adam i sig ca 5 päron var, ont i magen kan jag säga att jag fick.

Utv.samtalet gick bra, riktigt bra faktist om jag får säga det. Satte nog rätt så bra mål och ska se till att jag når dom, nej nu ska jag hitta på något, vi hörs senare !

ha det bra !
/Emilija med J.



- Jag älskar dig lillasyster, http://SSilvijaa.blogg.se checka in här !

Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0