script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Tror inte att ni förstår våran humor..


Hejsan !
hade ju öppethus på skolan igår, då skulle patrik hjälpa mig & Fanny med No;n, då kommer Johan och sätter sig bervid.

Patrik=No lärare
Johan: So Lärare.

Johan - Jo, patrik, jag har två nya tjejer som behöver hjälp med att gå över till molnet, dom haffar dig lite senare.
Jag&Fanny - öh?
Partik - okej, jag ska bara hjälpa tjejerna här.
Johan - Vet du ?
Patrik - Nej,
Johan - jag har precis fått veta att Haffa inte betyder samma sak som vi menar.
Partik, nehe, vad betyder det då ?
Johan - Att man typ flörtar, och jag sa till några att jag skulle haffa skolsystern, o då började dom att garva, då fattade jag det..

Jag o Fanny typ asg, vet inte om ni fattar varför, men det var iaf sjukt kul :)

/Emilija med J.

Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0