script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Du måste låta dig själv gråta.


Hejsan !

Inte bloggat på nästan en hel vecka, men somsagt, pluggat nästan röven av mig ;) redovisade iaf matten, är nästan klar med spanska 11, men Marcus - spanska läsraren - kommer inte vara i skolan imorgon och på måndag då jag fortfarande är i skolan, så jag ska börja med steg 12 i spanska så redovisar jag båda dom stegen efter Egypten :D

annars har ddet väl gått bra, slutat 11.45 varje dag, förutom imorgon fredagen den 13:de, då jag har tv.samtal klockan 14.00. Kul dag att ha det på lxm.. :/ eller kanske inte.

Idag har jag vart med min goda Vän Moa, klicka på hennes namn så kommer ni till hennes namn. Hon är sjukt grym, får mig alltid att må bra när jag är ledsen. Men efter skolan så åkte jag hem med henne's pappa och henne, för dom gjorde något på stan så jag fick skjus :D

men nu ska jag göra tidsinställda till Egypten och sen Sova.. Juste imorgon ska jag till läkaren, klockan 8.30.. sen skolan :) allt hände ju fredag den 13:de, haha gillar att skriva det, men nej ha det bra, hejdå!

/Emilija med J.



- Mamma oh jag i Barcelona.. :D saknar't-

Kommentarer
Postat av: MALIN - fick en blodpropp

söte

2012-01-13 @ 14:12:55
URL: http://mavalina.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0