script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Alla började bra !


Hejsan !

I Lördags åkte vi ner till runtuna, där kom pappan som bor i huset och hjälpte oss att bära in alla saker i huset. Sen kom Mattas - deras son - med sin kusin, små söta killar de :) sen så satte vi oss och åt, så himla gott  vare ! Sen åt vi lite efterätt.

Efter ett tag sittande med alla vuxna som pratade gick jag ut till vardagsrummet där Silvija, mattas och hans kusiner var, han har en kusin som va tio henne umgicks jag med rätt så mycket, hon har precis flyttat till sverige så hon hjälpte mig att träna upp min Litauiska, det gick riktigt bra !
Vi spelade också gitarr och sjöng :D

Sen halv tolv gick jag, Gabriella - som tjejen hette - arnas och arnas lotsaspappa ut för att förbreda fyverkerierna :D och det va bra att vi gick ut då för det tog ca en halvtimma att fixa allt ;) sen vid tolv kom alla andra också och det va superfint, sen stod vi och snöng en låt på litauiska och hurrade lite, sen gick vi in för att vi frös och för att drika läsk.. iaf barnen :D

Jag och Silvija somnade runt halv två och vaknade typ tio ? av att småbarnen skrek, haha :) vi gick upp och åt frukost, sen spelade gitarr och sjöng för alla och sen drog vi oss hem !

så allt slutade och började bra, med roligt folk :D
/Emilija med J.



- Jag och syrran runt 1-tiden ? :p
haha fina :D

Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0