script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Ryssbergen+träningsvärk= katastrof !


Hejsan !
Kom hem från basketen för typ 3 timmar sen ? hoppade in i duschen åt och somnade, nu har jag ont i benen = träningsvärk. Och imorn ska jag ju till ryssbergen med pappa, så det blir att åka ditt klockan 9.00 yeah nice, pappa ska typ göra snö.

Sen vet jag inte, jag kanske ska vara med på basket-träningen med killarna imorrn oxå, får se hur det går med skidorna.
Nu ska jag sitta och pilla med gitarren. Vad ska ni göra coolingar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Träningsvärk är alltid jobbigt ,visst??

2012-02-18 @ 12:32:37
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0