script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Random.

VAD HETER DU?
Emilija Romaite

ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT:
Nix

BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV:
Vem gör inte lxm? Ja, det gör jag.

ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT:
Gitarr

VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS:
:( <333333333333

VEM VAR DEN SENASTE KILLEN DU FICK SMS IFRÅN:
Tim :)

BRUKAR DU GOOGLA?
öh.. ja ? jag skulle inte klara mig utan google :)

HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG:
jao.

HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
Nix

HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
det beror på när på dyngnet ;) när jag sover 1 när den är bäddad 5 :D

HUR SVARAR DU I MOBILEN:
Ja, det är Emilija.

VEM RINGDE DIG SENAST?
Mamma
BRUKA DU KOMMA I TID?
till skolan ja, till andra ställen, nej :)

NÄR MÅR DU BRA:
När jag är med Familj & Vänner.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Idag.

HUR KÄNNER DU DIG NU:
pigg

ÄR DU SMART:
beror på hur man tänker ;)

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
Vad gjorde jag igår ?Just va med L-s, ja jättebra !

VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN:
Mjölk

ÄR DU BLYG?
typ aldrig, men ibland

HAR DU KYSST EN FRÄMLING?
Ja, ni vet ;) nej det har jag inte :)
VAD GÖR DU IMORGON?
Fixar en sak med syrran :)

VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
att.. jag vet inte :o

VAD LÄNGTAR DU TILL?
LONDON <3


VILKET ÅR ÄR DU FÖDD?
1998
SAMLAR DU PÅ NÅGOT?:
Nej
HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU:
en iaf :)

NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR:
vet inte.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Haha nej!

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER:
Nej,

HAR DU NÅGON PIRCING:
Öronen

VILL DU GIFTA DIG:
Ja, det vill jag.

GILLAR DU ATT DANSA:
Ja :)
TYCKER DU OM SUSHI:
Ja, skitgott !
BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS:
Nej, eller typ.. det är komplicerat.

KNÄCKER DU DINA FINGRAR?
ibland

SENASTE LÅTEN DU HÖRDE:
Just nu: Call me Maybe

KAN DU LAGA MAT:
aa

BLIR DU BRA PÅ KORT:
beror på vem som tar bilden.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
ingen, eller jo Ewe, L-s, Fanny o några till :)

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
vatten

HAR DU SNYGGA SKOR:
ett par, ja :)

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
Mantas, rör inte min dator, jag ser dig även fast jag sover.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Jepp.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
nej

TRE FAVORIT FÄRGER:
Lila,blå,grön.

VAD ÄR KLOCKAN NU:
22.45

Kommentarer
Postat av: Fanny <3

Detsamma <33

2012-02-24 @ 09:47:22
URL: http://fanullu.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0