script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Vilket liv xd'


Haha, jag hade låst dörren när jag kom hem eftersom att jag skulle upp på övervåningen och jag va ensam hemma, sen efter typ en halvtimma så kom Mantas Hem

(mantas är min lillebror) och satte sig i vardagsrummet, han visste inte att jag va hemma, så efter typ 15 minuter så gick jag och ställde mig i trappen, då ser han mig och flög säkert en meter upp i luften och ni skulle ha sett hans ansiktsuttryck, det va inte meningen att jag skulle skrämma honom, men nu blev det så. haha, seriöst sitter och skrattar nu åt det, men sån är min humor :D har säkert garvat för en vecka nu :)

Vilket liv jag hhar sitter och garvar åt en sak som hände för typ 3 timmar sen..

/Emilija med J.



- Ibland kan du vara riktigt bra brorsan ! ♥

Kommentarer
Postat av: sara ♥

jätte fin blogg :D

2011-11-25 @ 16:11:46
URL: http://anurlunda.devote.se
Postat av: moOa med två O.

hahaha, jag garvar varje gång jag läser det xd <3

2011-11-25 @ 19:00:05
URL: http://mmooae.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0