script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Telefonen !


Hejsan !

Sitter och snackar i telefon med Ewe-Lina och ... Linn-Sofie, som snackar med ngn i en annan telefon, hmm.. Själv har jag pluggat klart nu, och rätt så förbredd inför redovisningen :D

Ska snart stänga ner datorn och slå på tv:en och titta på ngt program Ewe snackade om :)
Somsagt imorgon så blir det skolan och sen bowla, och på lördag drar vi till Norrköping för att spela bowling-match

med farma-laget, det lär väl bli kul. Men nu ska jag stänga ner datorn okej, nej kanske kolla runt lite till och sen slå på tv:en, det blir nog bra, så hörs vi imorgon !

Godnatt !
/Emilija med J.



söt

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret.

2011-11-18 @ 21:02:15
URL: http://lisabjernhagen.com



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0