script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

styrketräning, faviort.. verkligen..


Tjenare !

Sitter här i mitt stökiga rum som jag städade i lördag, men har blivit stökigt igen. Hur lyckas jag ? Har precis ätit middad ska snart fixa skissen till bron till våran stad i bilden, älskar verkligen kursen vi har nu, fast nej..

Skolan var väl helt okej, började mem samling som vanligt, sen gjorde vi startreflektionen och tidsplaneringen till kursen. Sen gick jag och Milla ner och åt mat för att vi skulle ha idrott, vi tänkte ta 11 bussen först men ångrade oss

men sen så ångrade vi oss igen och sprang till bussen, men missade den precis :/ så vi gick till Bussterminalen, där vi pratade lite sen kom Måns och Carl-Fredrik, efter ett tag kom bussen. På idrotten hade vi styrketräning, det roligaste

som finns, eller inte !? :) Slutade sen så tog jag bussen hem och pluggade lite, spelade gitarr och kollade datorn, sen kom mamma hem då åt vi, och nu sitter jag här ska snart titta på "pengarna på bordet".

hoppas att ni har röstat på Sverige nu, om du inte förstår läs inlägget under ;)
Ha det bra !
/Emilija med J.



-random arkiv-bild.

Kommentarer
Postat av: Terese

haft en bra dag?

2011-11-21 @ 20:53:33
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0