script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Spegel spegel på väggen där..


Hejsan !

Sitter i mitt nystädade rum, nästa. Ett litet hörn med saker kvar, men det är mamma's saker :) Jag, Mamma och Lina var ju på Ikea för ett tag sen, då köpte vi ju en spegel till mig, för er som inte visste det vet det nu :p men iallafall

pappa håller på att sätta upp den nu, och byrån har jag eller ja, pappa flyttat, men det är grymt varmt i rummet :o Blowlingen gick rätt så bra. Vaknade ju runt halv 7, fixade massa och åt, sen så kom Mooa och Anna och hämtade

mig, sen drog vi till Norrköping, jag blev reserv eftersom att det var första gången (a) men jag och Mooa körde varannan serie alltså två serier var.  Gick rätt så bra somsagt, vi vann över bk Eva det blev 11-8 till oss :D

Alla på dom andra banorna hade spelat klart då var det bara mitt banpar kvar och jag var det som slog sist, hoppas på att det äldrig blir så igen, för alla står ju och tittar och står helt tysta, så är man helt själv där på banorna..

Men sen så ville dom till bauhaus (stav?) så ditt åkte vi, fast först blev det fel, så vi satt i bilen lite längre, haha. När vi va där så ville vi gå in i några andra affärer också så så blev det :)

Sen åkte vi hem, men på vägen stannade vi på donken, sen nu sitter jag här och ska hjälpa pappa och sen ska vi till ICA för att köpa godis :D

ha en trevlig fortsatt kväll !
/Emilija emd J.


Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0