script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Så kan det gå ibland..


Hejsan på er alla söta läsare ! :D

Sitter i mitt rum och har gjort det sen jag kom hem runt halv 6 ;) Har inte gjort alls mycket, tittat runt på olika bloggar typ.

Skolan har faktist vart helt okej, om man bortser från vissa saker, men började med att jag inte orkade gå av bussen vid skolan så jag åkte med Malin in till Bussterminalen för att möta Ilze, Mooa var sjuk. Sen så kom Ilze då och vi tog bussen till skolan, hihi latmaskar :) Då vare fem minuter kvar tills samlingen skulle börja, så jag gick in och satte mig :) Vi planerade och tittade på nyheterna, superkul eller ? :/

Eftersom att verkstan/bildsalen inte var öppen första passet så hade jag matte med.. eh Linn, Moa, Moa och några felr kommer inte ihåg vilka, hehe :D Men jag gjorde klart stegtestet och bokade redovisning med den nya läraren Ida, superduktig är hon, måste jag säga. Sen gick jag upp och hade bild, började skära ut mitt hus till våran stad, tiden går grymt fort när man är där inne, så snat var det lunch, vi fick någon grönsakssopppa, den var väl okej. :/

Jag satt och åt med Nathalie, Adam, Hedda och Moa, eftersom att det är dom som är min musikgrupp och vi hade musik efter lunchen, och det kan jag ju säga nu direkt att det blev en katastrof eftersom att min hals inte ville hjälpa mig idaag :( men vi spelade på och kom igenom hela låten :D Efter musiken hade jag matte redovisningen, och vet ni ?!?! JAG BLEV GODKÄNND.. bara 3 veckor sen..

Då var det bild igen, och det gick riktigt bra, hoppas på att bli klar imorgon :) sen så vare samling igen, efter samlingen stannade jag med Malin och Ilze på skolan lite, sen gick vi till Martin och va lite med honom, Ebba och några av martins kompisar var också med, va va på stan, sen tog jag 17.00 bussen hem :)
Nu har ni läst om min supertråkigta dag..

Men imorgon på engelska kp:et så kommer vi inte ha Matilda som lärare utan vi kommer ha en engels man, jag tror han va från Texas, eller något, vi ska iaf ha honom som lärare, eller vi kommer få fråga honom saker, på engelska eftersom att han inte kan svenska.. får se hur det kommer att gå, intressant kommer det att bil iallafall ! :D

ha det superbra nu !
/Emilija med J.


Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0