script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

One Direction ! ♥


Hejsan ! :D

sitter och lyssnar på One Direction, som ni kanske förstod när ni såg rubriken ? Men iallafall, kaske ska ta mig i kragen och städa mitt rum, som ser förjälvingt ur :o

Men inget speciellt i skolan idag, Bild i vekstan hella dagen i skolan så det gick fort och idag är det FREDAG, och jag har absolut inget planerat :( Men det blir nog fredag's mys med familjen, eller ah..

på söndag iallafall så blir det Bodaborg :D med Ida-Chalotte, Tove och så tror jag att Sofia också skulle vara med, det är facebookdag där, så varför inte passa på ? ;)

Nej jag tror att jag ska städa nu, pusshej !

/Emilija med J.



-gammal bild..

Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0