script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Läs - Svar på kommentar !




SVAR:
Haha kanske det ! Ja, jag heter Emilija med J. Mina föräldrar är från Litauen, som jag har förstått det är det för att nästan allt stavas som det låter. Så Emilia, låter som Emilija eller är det bara jag som tycker det ? svara gärna !


SVAR: Nej, tyvärr har jag inte det :( men skulle hemskt gärna göra det :) Bilden finns, men inte med den texten, har ni sett bilden på honom när han håller i ett papper, det är den bilden och sen så har en fan-sida till honom på facebook skrivit in texten till mig och sen fick jag bilden :)

synd att ingen av er hade blogg, men så bra att jag kan fixa ett inlägg isl :D

/Emilija emd J.

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

sv: it really was :) and thanks a lot! hoppas du kommer tillbaks till bloggen om du gillar den <3

2011-11-18 @ 23:47:03
URL: http://lisabjernhagen.com
Postat av: ♥Nicole♥

Okej :P



Tack!



//Nicole <3

2011-11-19 @ 13:38:26
URL: http://lifeasnicoleee.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0