script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Fetta lyckad dag !


Hejsan !

Sitter i sängen med fruktsoda och chips, hihi tjockis varning ! :D Men samtidigt som jag tittar på ngn film på 8:an ? :) Skolan va helt okej, på morgonsamlingen, ställer sig någta upp och stretchar (stav?), ja vi har en ganska rolig klass

som jag älskar, vi skrattar på varenda samling, tror inte vi har haft någon samling utan skratt. Sen så satt jag med Kajsa och pluggade in engelskan och gjorde klart det jag inte hade gjort, sen så redovisade vi. Det gick riktigt bra

faktiskt, hihi trode inte det och utan komplitering :D Sen så jobbade jag lite svenska och lite matte med Moa F i ett bås sen vare lunch, det vill jag inte säga vad det va eller jag venne vad det heter.

Sen slut, så tog jag och Mooa bussen hem till mig gjorde inte så mycket efter ett tag drog vi hem till henne och fixade lite, sen vidare till Bowlinghallen och spelade, Jag, Mooa och Jesper tävlade mot Anna, Kajsa och Filipa och vi van 460 poäng och vet inte hut mycket dom fick, men vi fick mer ;)

Sen så åt vi hamburgartarllik, sen drog vi hem och sen så sitter jag här gör typ inget, försöker komma på vad jag behöver ha med mig imorgon, ska ju till Norrköping o spela bowling, får se hur det går, gick ju bra idag så hoppas

på det imorgon också. Vi ska vara i bowlinghallen kvart över åtta, Mooa och Anna hämtar mig klockan åtta, jag måste gå upp klockan 7, yeah, good luck Emilija !

fetta rolig dag iaf !

ha det bra !
/Emilija med J.



<3

Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0