script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

fett weard ! :s


Tjenare !

Jag ska snart sätta mig och plugga, ska redovisa engelskan för Elin med Matilda och Kajsa imorgon, näst sista setget jag behöver redovisa innan lovet :D  vi får väl se hur det går för mig, antingen godkännd eller komplitering :)

Imorgon blir det först skolan, sen hem typ direkt sen vid fem ner till bowlinghallen för att bowla med Mooa, Anna, Kajsa, Tony, Jeper och Kajsa's kompis, det kommer ju bli skoj :D

Juste, måste städa mitt rum också, asså åh varför blir det så stökigt hela tiden ? :( Jag gillar ju inte att städa.. Men jag får väl hålla reda på kläderna, som ligger på golvet och damsuga lite, då blir det bra.

Om det inte blir så jättesent när jag har slutat plugga så kommer jag nog starta en foto-tävling, så kika in lite då och då :) Det känns så konstigt att titta på "Antal inlägg" nu står det 19 förut stod det ju 815 :( haha nej men vi hörs ! :)

/Emilija med J.


Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0