script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Emilija är uppe :o - 07.10


Men tjenare !

Vaknade iallafall itid :D nu har jag klätt på mig martchtröjan och ett par jeans, tar på mig dom andra bysxorna sen :D Ska snart ska jag gå ner och äta frukost, och lägga ner allt i en väska och sen så är det nog dags att gå up till

pakeringen där anna och Mooa hämtar mig :) Asså shit igår kunde jag inte somna, jag gick och la mig typ 23.15 eller något men ändå låg jag och vände på mig och somnade inte förens 2.20 typ, men det va typ för att jag var rädd för

att försova mig, hihi. Nej men nu jag jag gå ner och äta frukost, lite skary att alla andra sover, hmm.. heeh jag hatar att vara själv när det är mörkt (a)

ha det bra !
uppdate: bloggningen kommer vara usel om jag inte får låna Mooas mobil, för mitt internet=slut :( men jag kanske kommer ta hennes mobbil och köra Tampel run som på moas blogg Emilija+Mooa's mobil+Tampelrun=urladdad.

/Emilija Med J.


- Matchtröjan.

Kommentarer
Postat av: Juni

Svar: Nej jag tar inte bort gör du? :)

2011-11-21 @ 07:54:04
URL: http://junicarlstoft.bloggplatsen.se



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0