script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

därför städade jag skolan..


hejsan !

precis kommit hem efter skolan, men då tänker ni som inte läst inlägget under; "men hallå klockan är ju typ 21.00?" och ja det är sant, men jag var kvar i skolan till 20.00 idag för att..

först så skulle jag, Moa, Carl, Adam, Måns, Tilda, Frida, Sofia och Matilda städa HELA skolan, men det blev bara jag Moa, Adam och Carl som städade och det var riktigt kul faktist :p Men vi städade för att vi skulle ha "rundvisning" för

dom nya 6:orna, Elin frågade igår om det var några i våran klass som ville och då var det vi :D det va riktigt kul, men jag har sjukt ont i fötterna och min röst är snart borta, haha sjukt ont i halsen iallafall. :D

Nu ska jag tittar på "Desperata hemma fruar" ha det bra !
hörs kanske i pausen :D

/Emilija med J.


Kommentarer
Postat av: Madeliene

- allt bra? :)

2011-11-22 @ 22:17:47
URL: http://madeliene.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0