script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Börjar om på nytt !


Hejsan !

Tänker börja om på nytt nu, så istället för att ta bort denna blogg så har jag suttit och tagit bort alla 800 inlägg. :D Jag har gjort en tillfällig header och en tillfällig bagrund, så det kommer att fixas antigen ikväll eller imorgon.

Det gick inte att ta bort mobbilinläggen, vet någon hur man gör det ? säg görna till då, det skulle underlätta ! :) Men nu ska jag fixa den nya headern o bagrunden.

Men först, jag såg att statistiken höjer sig lite, så ska ta och presentera mig igen. :D

Som sagt jag heter Emilija Romaite, är en tjej på 13 sommrar som bor i Nyköping med min mamma, pappa, syster Silvija som har en tvilligt bror som heter Mantas, vi hade en hund för ett tag sen också.
Jag försöker att lara mig spela gitarr på egenhand med hjälp av internet, det går riktigt bra :D Jag gillar att sjunga och dansa också, men det gör jag också på egenhand så jag sitter väldigt mycket på mitt rum :)
Jag studerar på Kunskapskolan i årskurs 7, jag trivs hyfsat bra !
Hoppas du gillar bloggen och kommer tillbaka !

/Emilija med J.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fett coolt !

Heter du Emilija med J? :o

eller är det bara något du har hittat på ? :)

2011-11-17 @ 20:31:58
Postat av: Juni

Svar: Visst, följer dig säg till när du följer mig :)

2011-11-20 @ 19:14:57
URL: http://junicarlstoft.bloggplatsen.se



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0