script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

yey klar..


God kväll !

äntligen klar med spanskan :D nu är jag inte ett dugg trött hoppar omkring i mitt rum, hm.. random chey här ! :D
Men imorgon blir det bara att träna innan redovisningen, sen är det klart :D sen vare engelska ja, men det försöker jag få klar imorgon :D



svar; den ska avslutas så fort jag får tag på dig ;) för jag kommer inte in på din blogg och du har inte lämnat någon mailadress, så när du ser detta, lämna göra mailadressen :D

ja, men nu ska jag gå och lägga mig, eller jag ska svara på 2-3 kommentarer jag har fått från anonyma först :D

/Emilija med J.



- Jah, så kan Emilija se ut just nu, lite små gullig luva från förra året :D

Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0