script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Vattenkrig :D


Hejsan Svejsan ! :D

Sitter i mitt rum nu.. vart annars.. ? :p Hade PH idag, så kom hem senare. Man dagen har iaf vart rätt så rolig vet inte varför, den bara va det.. haha. Började med att pappa kom och väckte mig runt 6.00 imorse, för att han skulle till Stockholm och för att v inte skulle försova oss då, asså jag, Silvija och Mantas, då gick jag upp och hoppade in i duschen, sen äckte jag Silvija och Mantas, vi tittade på julkalendern och åt frukost osv.

Mamma ringde och frågade mig massa om våra pass, jag va jättestressad för att min buss skulle gå inom tre minuter :p så när mamma lagt på sprang jag till bussen och hann precis. i skolan började vi med samling, sen skulle jag göra klart slutreflektionen till Tekniken, hmm.. det påminner mig.. måste göra slutreflektion i bilde.. :) sen så har jag haft bild hela dagen utom ett pass, då jag jobbade engelska. Sen hade jag somsagt Ph och jag fick mycket gjort, mer än vanligt :D

Sen tog jag bussen hem, och sitter här, ska snart gå ner och steka hamburgarkött för - ja - vi ska äta hamburgare :D mums ! sen så ska jag göra den där förbaskade slutreflektionen och sen så har jag, Silvija och Mantas bestämmt att vi ska spela kort, men det kommer nog vara hyfsat bra uppdatering resten av kvällen ! :D

Juste rubriken är Vattenkrig, för silvija ställde ett glas med vatten på min lite öppna dörr, sen säger hon Emilija kom lite, så ska det falla ner men det står kvar.. haha Fail, sen kastar jag vatten på henne och hon på mig osv.
/Emilija med J



- ja, vi va ju rätt så söta (a).


Kommentarer
Postat av: Fanny :)

Vilken strand är det där? :) <3

2011-12-07 @ 19:38:37
URL: http://fanullu.blogg.se/
Postat av: Fanny :)

sv; okej :)

2011-12-07 @ 20:43:15
URL: http://fanullu.blogg.se/
Postat av: Amanda

Dwt är jävligt kul att läsa din blogg!, eftersom jag känner igen mig så mycket haha :) asso vi jobbar också med teknik och bild just nu oså..:D

2011-12-08 @ 18:36:30



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0