script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

@sporthallen.

Hejsan ! :) sämst bloggning igår men jag hade ångest efter provet det gick pip dåligt.. Men nu sitter jag iaf i sporthallen, Silvija spelade förut och om ca 15 minuter ska A-laget spela. Innan jag kom hit så va jag på stan med mamma, sakerna jag köpte kMr upp ikv om jag sover i huset ;) kanske slaggar i lägenheten :) Men nu ska jag vara social med mamma i 15 minuter ;) haha juste glömmde säga att det är innebandy dom ska spela :D lycka till ONYX ! / Emilija med J. Ha det bäst !

Kommentarer
Postat av: ellaolofsson♥

sv: tack desamma, och diggar bilden till 100 % på justin i headern :D

2011-12-04 @ 11:53:26
URL: http://ellaaolofsson.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0