script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

Spanska !


Tjenare ! :D

Ska snart gå ner till köket där min brorsa och pappa sitter, ska plugga lite spanska och kännde för att sitta där ner och inte på mitt rum, weard ? :o

Men imorgon ska vi redovisa våran bro, sen så ska jag redovisa med William i spanskan, jag tror det var imorgon eller så va det på torsadag, öh ? måste snacka med honom ;)

Dagen har vart helt okej, dans hade vi på idrotten.. gick väl sådär, tror jag ;) första passet satt jags jälv och jobbade engelska, andra satt jag med Gustaf, William och ett litet tag Willhelm (stav?) sen vare idrott :D

men nu måste jag gå ner så att jag hinner plugga lite innan vi ska äta !
puss hej !
/Emilija med J.



- bild från kryssning höstlovet 2011, haha det va skithalt på däck så jag och mOOa va där och gled.. säger man så ? :o

Kommentarer
Postat av: HANNA

sv: tack så mycket :)

2011-12-05 @ 19:28:21
URL: http://hannalovisasol.se



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0