script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

random :o


Personligt

Namn: Emilija Romaite
Ålder: 13
Musiksmak: asså jag vet inte, jag lyssnar på Justin Bieber och liknande :o
Favoriträtt: Lax och potatis :)
Favoritfärg: ljusblå, lilla och grön


Utséende

Längd: 169,5 hihi fick veta det när vi tog passfoto
Vikt: asså jag vet inte :o
Storlek: 170 eller S / M
Stolt över din kropp: nja
Stolt över ditt ansikte: asså ibland ^^

Teknik

Mobil: xperia x8 :/
Dator: Hp
Tangentbord: bärbar data?
Redigerings program: brukar inte redigera bilder, men gör jag det använder jag gimp, picnik eller picassa :)
Timmar vid datorn per dag: förmånga..
Kamera: brukar inte fotografera därför har jag ingen speeciell kamera :)
Spelkontroller: Nintendo DSI


Skolan

Betyg: asså venne den här terminen..
Koncentration: det beror på viken tid på dyngnet det är-
Populär i klassen: popolär och populär vet jag inte.
Har en "bästis" i klassen: nej.
Mer än en bra vän i klassen: ja, alla umgås i min klass :)
Lärarna tycker om dig: venne :o
Kommer i tid: yeah, alltid :s
Bra skollunch: asså nej.
Gammal/Ny skola: om man tänker byggd så är den rätt så "ny" om man tänker att jag börjat på en ny skolan så är det gammal, eller a, andra året.

har fetta tråkigt och kan inte sova, är för trött för att plugga ocg hittade detta på en blogg, så gjorde den, haha :)

/Emilija med J.

Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0