script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

@moa's place


Hejsan !

Inte bloggat på ett bra tag, haft mycket att tänka på.. Julen vart grym, vi år asgod mat ! Sen kom jultomten.. jag fick en egyptenresa, microfon, pyjamas från Gina och keyboard :D

Idag vaknade jag klockan ett, man bara wtf ?! jag gick och la mig 10 igår :o men sen runt fyra skrev Moa till mig på facebook om jag ville titta på film, så jag sprang över till henne och vi tittade på "Säg att du älskar mig" har alltid velat se den.

sen skulle jag hem och äta och nu sitter jag igen hemma hos Moa, hon sitter och fixar migg håt och sminkar mig och ni bah wtf klockan är 20.50. Men Moa är som hon är och ville göra det så nu får hon göra det :)

hare bra !
/Emilija med J.




- Jag vet att ni diggar min tröja <3

Kommentarer
Postat av: emmywallen

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN! :))



http://emmyysfoto.blogg.se/2011/december/fragestund.html#comment

2011-12-29 @ 22:51:18
URL: http://emmyysfoto.blogg.se/



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0