script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

julklappar..- i sista minut..


Detta skulle kommit upp igår -.-'


Hejsa ! :D

har inte bloggat på åratal igen :o asså seriöst måste skärpa mig. Idag har vart en hyfsat bra dag faktist, hehe juste jag hade hemstudeidag igår.. jag kunnde ha bloggat men gjorde inte :( men iaf dagen började inge bra, det behöver vi inte ens prata om. Jag gick till bussen och träffade Matilda som jag inte träffat på åratal :o åkte buss till bussterminalen, eftersom att teatern ligger precis vid bussterminalen och vi skulle på Teater, Elin - min lärare - var inte med så Johan roppade upp oss och sen fick vi gå in, jag satt med Desse på övervåningen.

Teatern var helt okej, och det va ett plus med en söt kille :D sen så gick jag på stan med Ilze, mysigt :D nu ska jag plugga spanska för att jag ska göra spanska 10 imorgon .. :/

ha det bra !
/Emilija med J.



Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0