script type="text/javascript" src=""> Emilija Romaité♥' -

inget internet till gång..

Hejsan ! :D Hemma vill inte min dator koppla sig till Internet, så lite småttirriterad. Och det är därför ni inte fått någon bloggning. Men nu sitter jag vid några 6:or som löser typ ett bråk, har precis ätit lunch, det blev köttbullarm pasta :) Ska snart ha spanska kp, sen verkstan.. Igen. Jag typ lever mitt skolliv dom senaste veckorna. Sen hemma plugga plugga plugga till so-provet imorgon ! Ni kommer få lite mobilinlägg då och då, men när pappa kan hjälpa mig med datorn så kommer fototävlingen.. Det va en som undrade ;) Men nu måste jag på spanska kp så hörs vi nog senare ! /Emilija med J. -bildlösa inlägg-

Kommentarer



Du har väl ett namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Det är bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0